Bedrijfstelefonie of VoIP, wij denken in oplossingen
Telefooncentrales zijn voor vele bedrijven een onmisbaar communicatiemiddel. Maar een eigen fysieke bedrijfstelefooncentrale is niet meer van deze tijd. Vandaag de dag belt u het liefst via hetzelfde netwerk als waar uw computers op aangesloten zijn. U belt dan gewoon via internet ofwel via VoIP (Voice over IP). Die hele centrale verplaatst u gewoon naar de cloud.
Dit levert ook nog een besparing op voor onderhoud en service. Het bijkomende voordeel is dat u zelf altijd toegang hebt tot uw eigen VoIP telefonie centrale. U kunt daar zelf veranderingen in aanbrengen. Denk daarbij aan het zelf kunnen toevoegen van nieuwe gebruikers en telefoons, telefoonlijsten beheren of het toekennen van interne nummers.
Besparen op uw huidige kosten voor zakelijk bellen?
VoIP-telefonie, maakt telefoneren een stuk goedkoper. U hoeft geen investering te doen in een dure telefooncentrale en hebt geen kosten voor onderhoud, service en beveiliging. U investeert voor een relatief laag bedrag in een compleet nieuwe telefonieomgeving met alle functionaliteiten van een volwaardige telefooncentrale.
De voordelen van VoIP zakelijk
Er zijn veel voordelen van VoIP bellen voor bedrijven.
- Voordelige start- én gesprekskosten
- Besparing van 25 tot 60 procent
- Voordelig bellen naar en vanuit het buitenland
- Geen omkijken naar onderhoud, backups of upgrades
- Integratie vast en mobiel tot slechts één toestel en nummer
Diverse telefonieoplossingen
Welke vorm van bedrijfstelefonie past het beste bij uw bedrijf? Daar willen we het bij Impact graag met u over hebben. Bij ons vindt u een breed scala aan telefonieoplossingen.
Heeft u vragen? Stel ze gerust.
